Hejdär, Toooooooorsdag!

Nu är man hemma, dagen blev helt okej faktist :p Det började med jobb, som vanligt. Sen efter det blev det direkt åka till knuthöjden till Patricia för att rida lite. Det bar grymt kul! Men ack så ont jag har redan i röven och magen ;p Nej fyfan, det måste göras om! :D DET ÄR SÅ JÄVLA KUL ATT RIDA ;D Var liiiite rädd :D

Men efter det så blev det hem till mig så jag fick duscha, sedan drog vi ut och tog upp Carrolajnen. Sen körde vi hem "trisan" och var ute en sväng till. Blev inte så långvarigt, för jag skulle hem och äta. Och nu ska jag glo på tvn en sväng, och invänta lite grejer. Så vadfan, ring så får jag veta din muppish! :P Nyfiken som fan. Ajja, får väl vänta dådå.. Men ha det göttans, så hörs vi tomöra va. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Julia

haha fan va kul :)

2009-10-16 @ 09:15:37
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: emilia

du verkar happy now =D

2009-10-16 @ 13:01:19
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0