Hemma från jobbet

Hejsan. Eller god eftermiddag kanske?
Men sitter nu här, tvättar mina nya sängkläder som jag ska ha med hem till lägenheten senare, till helgen när jag  väl flyttar dit. Så under tiden dom är i tvättmaskinen så ska jag väl packa lite smått och ta ur lite lådor/minibyrå som jag ska ha med mig till helgen. Ha lite kläder i! Sen blir det väl gå ner till grannen och hämta en micro som vi kan ha under tidens TILLS det blir en ny. Så jag har lite att göra nu innan kl 18.00!

Men ha en bra dag! Så hörs vi ikväll.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0