Hemma nu

Jag hann inte att skriva något innan jag åkte. Men det blev hem till Patrik och gör sig iordning, för att vi hade inge ström. Bra va? Fler som inte hade det?


Men jag har handlat lite saker, kan ta upp det lite snabbt. Det blev present till kusin Ida, lite smink, mobilbilladdare och en router.  Skulle egentligen ha ett par skor, men när jag väl hittar ett par så tror ni dom finns i min storlek eller? NEJ!! Nöjd jag blir. Hahaha..  Men nu sitter både jag och Puttefnask på routern och surfar. Väldigt socialt! =) Men han ska strax jobba, och jag ska hem och hämta bilen! ÄR GRYMT TAGGAD! Folket i Hällefors, ikväll får ni reda på överaskningen! Mohahahahahah..

Nej, tv en snabbis.. Ha en bra kväll! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0