Im back!

Sådär, hemma från jobbet nu. Var skönt att få jobb aav sig, är bra sleten nu faktist. Funderar på en promenad, eller filmdag/kväll idag. Plus att jag har bra lust att basta, bara sitta och götta sig i värmen! Looooovely! Så jag kanske ska börja städa i bastun..? Hmmmmm... Vi får väl se vad som händer, det kanske dyker upp någonting annat?

Men helt seriöst nu alltså, jag är grymt sugen på att tattuera mig. Eller rättare sagt.. Jag ska göra det igen, och jag ska nog ha änglavingar mellan skulderbladen. Ungefär såhär hade jag tänkt mig att det ska bli att se ut isf:
 
Var det okej eller? Eller har du någon bättre bild på änglavingar? Det ska inte vara förstort, utan den ska vara ungefär i samma storlek som det är på hennes rygg.. Blir det okej eller? =D Om inte så säg till, för på fredag åker jag in och ska beställa tid till den.


Men nu ska jag ta tummen ur röven och försöka hitta på någonting att göra, eller iallafall börja med att duscha. Sen vad det blir, är ingen som vet. Vet du?

Sugen på att hitta på nått?
Ah, hör av dig wtf. Have a nice day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0