Jag skrattar idag

Jag tror jag dör, herregud. Batsaken gjorde dagen, dagen blev lyckad, och jag är så glaaaaad. Eller, för stunden iallafall.. För väl se hur det blir sen :p Men jag kommer nog inte bli speciellt nere, eller kanske.. Men just nu har jag inte speciellt mycket tid med detta, ska nog förmodlogen iväg på tokhemligt uppdrag! Nobody knows what it is, not even you. Kors då, fan vad jag har saknat! Oerhört mycket kan jag lova..
 Imorgon bär det av till Filipstad för att boka tid till my new tattooooo! Är grymt taggad faktist, eller är jag? Det återstår och ser under morgondagen. Men nu är jag grymt sugen iallafall. Men du, kolla klockan! Oj, dags att dra!



Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0