Kvällen

Jani, dagen blev helt okej iallafall.
Blev kalas, grymt okej (: Men innan kalaset så tog jag i lite hårfärg i håret, så nu är jag blond igen.. Eller är på god väg, en gång till så är jag lika blond som förut! Jag saknar det. Sen blev det träffa vic och dra till knuthöjden för att ha tvkväll med Patric, Gossip var ju på tvn, det kunde man absolut inte missa. Sen så åkte vi till viking så P fick äta lite. Sen blev det typ hemmåt.. Och nu är jag här och ska snart se på film med mor och far. Ska nog bli mysigt! Sen blir det sova, ska ju jobba imorgon.. Tror jag(?). Men ni andra får ha en bra kväll, puss va.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0