Kvällish

Är nu hemma.
Kvällen blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Det blev skräckmys hos sötaste Anna, med Sofiluss såklart. Det blev filmen "jag vet vad du gjorde förra sommaren" eller vad den nu hette. Helt okej, det är ju "skräckvecka" nu på tv400. Bara sådana filmer nu på tvn.. Tråkigt att kolla själv på dom, skulle vara underbart om du kunde kolla och hålla om mig så jag inte blev rädd.

Men jag har inte värst mycket mer att tillägga. Jo, jag ska väl lägga mig och fundera seriöst på vart jag ska ta vägen efter nyår. Flytta? Dra iväg? Flytta utomlands? Att fundera över sitt liv kommer ta ett tag, men fundera kan man alltid göra. Livet blir vad man gör den till! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0