Lördag

Hej och godeftermiddag.

Gårdagen blev helt otroligt bra, bättre än väntat om jag ska vara ärlig. När jag tänker efter så blir jag helt varm och pirrig i hela kroppen. Det var så jävla kul igår, och mysigt! Tack my lovely friends, och några andra! ;) Ni vet vilka ni är. *fniss fniss!*

Vaknade vid halv 9 av ett jätte rart sms, och gud så glad jag blir. Bara tanken av att folk bryr sig om mig gör mig så himla glad.
 Men sen blev det THomas kläder för att jag har present kort där, hade typ 1000 kr så jag handlade upp lite mer än hälften som jag ska ha på mig ikväll. Och efter det blev det frukost på fiket, och gissa vem som kom dit? Jo, en som jag inte hade lust att träffa för tillfället. Det säger jag inte här. Ni får fråga.. Men frukosten var god, sen blev det herrgården och säga hejdå där. Eller Tolan skulle säga hejdå till Malin, Marcus och pappa Mats. För hon drar iväg till London imorgon.

Men annars idag så ska jag städa lite grann, eller ganska mycket. Det behövs och det är stökigt! Haha.. Sen efter det så kommer Vic hit för att göra mig lite söt för ikväll. Eftersom jag ska köra på några ikväll, så måste man ju vara söt! Sen vet jag inte vad som händer, eller vilka som kommer sitta i min bil. Det får märkas, bestämmer inge speciellt iallafall. Men jag vet iallafall 1 som ska det, och kanske 2! Men som sagt, vi får väl se när X ringer och berättar hur det blir ikväll och så! Åh, blir helt till mig! :p Nej, nu måste jag seriöst börja städa om jag ska få något gjort här hemma. Jag hinner nog skriva lite mer sen, om ni har tur. HAHA. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: ilona

vem är X ? :o

2009-10-17 @ 16:46:17
URL: http://iloonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0