Lördag - Halloween

Godkväll.
Jag måste börja med att säga att jag har inte haft tid att skriva så värst mycket idag. Gårdagen blev oerhört lång och ännu längre. Kom hem 04.00 inatt/morse och sov till 12.30., Grymt gött var det! Sen blev det åka hem till mig en snabbis för att få i mig lite mat, och sen blev det snabbt hit och städa igen. Och nu ska jag säga att det ser faktist bra ut hr för en gångs skull och luktar gott! Tur att det ser bra ut när jag är här iallafall.. Har till och med bytt sängkläder, massa skönt att få lägga sig i rena kläder när jag kommer hem inatt.

Men ikväll då..?
Jo, ska strax övertala min karl att få ihop någonting att äta så jag inte blir klapp ikväll. tror det finns lövbit att göra iordning... Mummsss... Och sen efter jag har fått i mig lite mat så ska jag faktist duscha och börja göra mig iordning för kvällen! I'm hot and cold! Grymt taggad är jag. Men bäst utav allt, jag har min privata chaffis - my lovely boyfriend! Eftersom jag körde på han igår, så skulle han köra på mig idag. Perfekt deal!

Nej nu ska jag se till så det händer något med detta. Mat? JAAAAAA! Ha en bra kväll, min kommer bli suuuuuuper! LETS GO GIRLS! Tjohej (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0