Lördag

Hej där.
Gick upp för en stund sen och tänkte att jag skulle städa och så här, men jag har faktist ingen lust med det. Ska egentligen diska också, men det kanske jag får lov att göra om jag ska laga mat. Får se om han också ska han mat, frågade han nyss. Men annars ska jag väl småpyssla lite tills han kommer hem.

Och när han väl har kommit hem så ska jag åka hem till huset, tänkte städa ur bilen om det inte hinner börja regna.. :/ Patrik ska till Grythyttan och skruva lite sa han igår iallafall. Sen så blir det väl bara att slöa eller något antar jag. Kanske hittar en bra film att se på, eller så får jag väl se om någon leker med mig. Till kvällen så blir det komma hit igen, tror jag och Patrik kanske skulle äta pizza. Men vi får väl se med det, är bra sugen nu iallafall. Annars så blir det en hemmakväll igen, det var bra skönt att bara ta det lugnt igår, så det får nog bli så ikväll igen. Sen hoppas jag på att T också blir med och äter pizza med oss, eller om T kommer hit och äter. Ska ta en snack med dom båda! =)

Nej, nu ska jag väl ta mig en dusch och pyssla lite.
Vi hörs senare, kramkalas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0