Måndag

Godmorgon.
Nu har måndagen kommit och det är första arbetsdagen på hela veckan. Så nu är det bara 4 tidiga mornar kvar. Yeeeeeey..(?) Men jag står ut, sköta jobbet liksom!
 Men helgen har varit helt okej. Fredags var det Örebro och chill med hjärtat, sen började han jobba så jag drog ut och lekte med mina tjejer istället. Sen lördags var det 40års kalas. Men på dagen så ringde Victoria och sa att jag skulle få jobba på fiket! Där fick man 300 kr också, lätt förtjänta pengar. Men sen på kvällen så kom Patrik och hämtade mig så drog vi till Ghn igen för att kalaset var där. Det var riktigt kul! (: Tur att E, E och S var med också, annars hade jag knappt känt nå folk när Patrik gick och talade med sina släktingar och så. Sen när det närmade sig 22.00 tiden så drog jag och Patrik mot hällefors för att han skulle jobba (igen) och jag skulle hämta min bil. Så fick tjejerna följa med, så jag lekte med dom. Men vips så blev det karlskoga, så vi drog till max och käkade. Gott!
Och gårdagen (Söndag) Var väldigt lugn! Vican kom hit, vi kollade på film och åt lite. Jag körde hem henne, sen åkte jag hem igen och sedan åkte jag till sporthallen för att my old team spela match. Och nu är jag här.. Måndag! Men men.. Jag ska nog dra mig till jobbet och se om jag får jobba lite, tänka på annat!


Det går inte att stanna på samma "ruta" hela tiden som du tror och förbättras, vi måste ta ett steg vidare för att det ska hjälpas. Men det är upp till dig nu.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0