Måndag

Kul liksom, hade ett otroligt bra samtal igår med X. Men nej, X svarade inte mer, trodde inte det om X direkt. Men wait, wait, wait!

Men imorse så vaknade jag bara en kvart innan jag började jobba, ovanligt för mig. Men när jag gick upp ur sängen och klädde på mig så kände jag att mitt huvud bankade sönder så jag ringde och sa att jag inte kommer på förmiddagen. Och nu är det lunch och jag ska bli med min pappa ner och prova om det går bättre med lite alvedon så kanske värken försvinner.. Vet inte hur mycket jag har att göra, men är inte så värst mycket. Maskinen jag har är upptagen, så jag får hitta på annat. Wieee.. 
 Och just ja, min telefon startar inte ens.. Nå fel på den, och denna gång vet jag faktist inte vad det kan vara :/ Men tur ska ska jag till karlskoga imorgon eller onsdag så kan jag lämna in den, får ta Robins tele igen från förra gången. Förlåt Robin, har inte lämnat tillbaka den, så måste ha den igen nu ;b 
 
Och idag då?
Jo, mina kusiner från dalarna är här. Tomas, Henrik och Magnus med moster är här. Så när jag slutar blir det att hälsa på dom, längesen man träffade dom. De är bara här över dagen, men jag klagar inte. Får iallafall träffa dom i eftermiddag (: Sen efter det vet jag inte vad som händer.. Städa åt Foppa vet jag, men sen då?

Ajja, pappa ropar att det är dags att åka nu.
Tjuu bruuuuu!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Henrik ;);););)

HAHAHAHA!!

2009-10-26 @ 12:43:59
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0