Måndag

Självklart så ska jag vara tvärtemot dom andra och tycka att detta kommer bli en dålig måndag. Oh gud, jag känner på mig att denna måndag inte komer bli något bra. Jag är så himla trött, vet vad som väntar på jobbet (det jag gör för tillfället är astråkigt! astråkigt!!!! Jag blir fan förbannad bara jag tänker på det). Då kommer timmarna gå oerhört sakta på jobbet, usch usch usch. Längtar inte tills jag börjar. Får ta med mig lite musik att pluppa in i örat.
 Min bil är inlämnad nu föresten, de hämtade den tidigt imorse. Så nu har jag ingen bil, och jag vet inte när jag får tillbaka den. Tur att min mamma kommer och hämtar mig så jag kan få jobba. Hon kommer väl om 20 minuter eller något.

Men annars idag, vad som händer förutom att jag jobbar är väl inge speciellt bestämt. Ska hem, städa undan lite saker så det ser okej ut i mitt rum tills på onsdag. Sen mot kvällningen runt 20-21 tiden så ska jag hem till Patrik för att umgås med han lite. Hoppas på massa mys, men jag ska inte hoppas på för mycket. Då kommer jag bli besviken, och det vill man inte. Jag är förälskad! Jag älskar att vara i hans närhet bara. Varför får jag inte vara det jämt, då skulle jag jämt vara lycklig och trevlig, inte lika frågis/envis mot dig? Och då mår ju du bra. Och när du mår bra, så är du så himla underbar. (Oj, ursäkta.. Mina tankar flög iväg lite! ;b Men back to reality!) Nej, nu ska jag försöka tänka positivt fast jag inte gillar Måndagar. Och strax ska jag dra till jobbet, så vi ses va. Ha en bra dag.



2 dagar kvar. Seriöst vad tiden går sakta!
Komigen då, ge mig onsdag då fifan. Onsdag!
Kom till mig nuuuuuuuu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0