Mycket bättre

Sådär, nu är inte mitt humör så argt som det var imorse på inlägget.. Jag hade lite förhastade slutsatser bara. Som vanligt nu förtiden.. Dummam dumma mig.
 Men vadfan, fick reda på häromdagen att min pojkvän har köpt ett par skor, och det var självklart exakt sånna som jag ville ha. Nej, då jävlar kommer han och har ett par på fötterna. Men jag ska minsan ha sånna jag med.. Det är dom HÄR snygga skorna. Erkänn dom är bra fina! Fatta om jag blir avis, nu när inte jag har dom. Men nästa vecka när jag får löning (och!) att jag fyller år (får mer pengar) då jävlar blir det shoppa. Då ska ni se att jag också kommer med sådana skor, fast helst svarta!  

Men dagen har faktist varit helt annorlunda. Blev åka till fiket i Ghn direkt efter jobbet med Carro. Tolan ville att vi skulle komma och hålla henne sällskap medans hon jobbade och så, så det är klart vi gör det tänkte vi. Sen när klockan närmade sig 18.00 så blev det åka hem mot hällefors och där tog vi oss en redig tur. Skratt, tårar, skrik, onda halsar och allt. Vi skrek oss nästan hesa, jag tappade nästan rösten. Men jävlar vad kul det var, det var värt allt kan jag lova. Sen blev det hem och ta det lugnt, blev en "hemma-kväll". Jag stod för kvällsmaten.. Varm oboy, mackor (från fiket) och massa god pålägg. Patrik kom också på besök, och åt kvällsmat.. *Kors i taket!* Det är inte ofta han är här längre och träffar min familj. Tur att han kommer lite ibland iallafall. Och han drog nyss hem till sig. Jag har bestämt att jag sover hemma ikväll, har faktist sovit hos hjärtat sen i måndags (: Men ska bo där hela långa helgen, så jag skiftar lite med att sova här hemma också ;b Hihihi.

Men morgondagen ser väl ut såhär till en början:
♥ 1. 08.00 så går alarmet på väckarklockan, dags att gå upp.
♥ 2. 09.00 går bilen mot Karlskoga, sötaste Carro blir med. Thanks sweet! ♥
♥ 3. När vi har gjort det vi ska i Karlskoga så är det bara att dra hem.
♥ 4. Sen när vi väl är hemma i Hällefors och har lämnat tillbaka bilen till jobbet så blir det MH (Måltidens hus) och spendera mitt presentkort på 500 spänn.


Me like you :)


Så ser dagen ut sådär längt iallafall. Kvällen (+ hela helgen) kommer spenderas hos älskling eftersom mor och far åker bort ihelgen (igen!) och jag vill inte bo själv i huset. Men vadå, massa mys det gillar jag. Sen så har jag andra sötsaker att vara med också, men kvällen blir iaf i lägenheten. Det vet jag bestämt iallafall! :D 

Men innan det är dags att lägga sig i sängen och gosa med Rambo för ikväll så ska jag hitta ett bra tv-spel att börja nöta. Kan ta med mig spelet/ps2 till lägenheten också, så har man något att göra med. Så, ni får ha en sådan underbar natt. Godnatt! :)


Apropå att jag fyller år. Bara 6 dagar kvar.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0