Nu är det heeeeelg!

Hej och god eftermiddag.
Har faktist hunnit fått i mig lite mat, och varit ute en sväng med Rambo. Men jag ska försöka fa igång att rensa lite i mitt rum, men jag har faktist inte så värst mycket att städa i mitt rum.. Kom på att jag städade häromdagen, men jag ska iaf tvätta lite och lägga in rena kläder i garderoben. MIN garderob.
 Efter jag har gjort det, så får vi se vad klockan närmar sig till. Ska packa lite rena kläder att ha med mig (och lite andra prylar som är bra att ha), ska till Patrik sen och städa lägenheten när han drar iväg. Han är bara ivägen när han är där när jag ska städa :p Så vi får se sen.. Sen ska jag göra mig iordning och sedan ska jag leka med fisilusssssss! Oh shit vilken brud! (En tutte är en tutte!). Men alltså, jag ska väl försöka sätta igång nurå :b Eller, jaaa.. Jag ska försöka orka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0