Nu får ni se

Gårdagen blev helt okej.
Fick reda på igår jag ska bli sambo med Patrik till helgen. Men detta kanske löser ganska mycket. Så jag hoppas jag har gjort ett bra val. Kanske för att det är nytt? Men vi får vänta och se hur det blir, men hoppas kan man alltid göra. :) <3

Men sen efter jag och Patrik hade haft våran seriösa diskussion och bestämde oss för hur vi skulle göra i fortsättningen så drog jag och Carro ut och tala en massa. Sen blev det ut till mörttjärn och busa lite. Jag blev skitglad bara att få åka dit, undra varför? (?!). Men jag kommer nog få mina svar på mina frågor senare, eller jag hoppas det iallafall. Och sen blev det hem och sova.. Sen fick jag 2 fina sms när jag skulle sova.. Ett från Carro, ett från Patrik (jag blev paff! men skittrevlig var han!) och  ett annat sms från "F". Det är ingen idé att jag nämner ut namnet, för då kommer det självklart bli någon som hittar på rykten. Hällefors... Ni vet!

Så, nu har ni fått reda på det också. Något mer ni vill veta så hör av er.. För nu måste jag åka och jobba lite, få lite cash. Men ha en bra dag tills vidare. Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0