Onsdag

Och jag är hemma på lunch. Det blev fisk i äggsås, fisk från Norge som vi själva har fiskat upp! Det var väldigt gott, fast jag hitta lite ben kvar :/ Dålig rensning :@

Men jag ska kortfatta min dag lite, för jag vet inte om jag hinner skriva något mer sen. För det första så ska jag jobba klart, slutar 16.00 like always (förutom fredagar, slutar 13.00!). Sen blir det snabbt hem och duscha, för att sedan göra mig iordning för att vi ska på kalas. Min kusin Ida fyller år, vi ska ut till dammshöjden på kalas. Men undertiden som jag är på kalas så hoppas jag min söta tös C ska fixa klart min blogg nån gång! ;b Sen efter det vet jag inte riktigt vad det blir, samma gamla vanliga? Sitta och vänta på något som jag hoppas ska hända vilken sekund som helst? Vi får väl se, vem, vad och vilka som vill hitta på något.. Om det INTE blir försent! Just jävlar, Tolinöff kommer hem från London idag! Woohoooow, Tolan är saknad!

Back to work!


Faaaaan vad jag saknar det! :'/ It's killing me.. Och få att vänta tar knäcken på en, iallafall på mig. Med gråten i halsen så biter jag ihop, jag ska vara stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0