Orken börjar ta slut

Jaaa, kalaset blev urkul! Blev mycket skratt och bus från en 12årig liten flicka, eller hon blev väl 12 idag. Grattis igen kusin Ida! (: Ett år kvar till tonåren!
 Men efter kalaset blev det hem och hämta min bil.. Drog och hämtade Carrolajn, och sedan gjorde vi värsta surprisen åt Toooooolan för hon kom hem ifrån London idag. Fan vad kul vi hade, vi härjade med henne hela tiden. Vadfan, man har väl saknat henne så klart vi är lite busiga mot henne! ;D Men vi var med henne, sen så blev det hemfärd..
 Skönt att komma hem, sitta här och bara glo liksom.. Vad ska man annars göra? Egentligen borde jag sova, men jag är fasiken inge trött.. Får väl lägga mig i sängen/soffan och slå på en film och se om det inträffar något idag då. Jag hoppas som faaaaan iallafall, orken att vänta börjar ta slut. Vad gör man?
If I could try to make you realize, would you care then?



Sara.. Sluta dröm och kom tillbaka till verkligheten!
- Okej.. Tack och adjöken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0