Söndag

Godmorgon.
Kom hem 03.00 inatt, och tror ni inte jag är svin trött nu eller? Jora, klart jag är. Men fick lov att köra bror till sporthallen, och nu är jag hundvakt. Yeeeey! Sen blir det nog äta mat, med en kompis (: Det gillar jag.

Men gårdagen blev lyckat iallafall. Kalaset var urkul! =) Sen blev det följa med hem och hämta min bil.. Sen hämtade Patricia och Patric. Patric är mongo som var lite för full. Men det är kul det med.. Men jag ringde lite igår till en person, och det gjorde susen. Blev glad iallafall. Men sen blev det Karlskoga för folket i bilen var hungriga.. =P Men när vi väl kommer hem därifrån så var det dags att köra hem folk. Sen fick vi äntligen komma hem. Men tack för ett fint kalas, och tack för en fin kväll mina vänner. Tack! Det lättar på hjärtat ska ni veta.


Men nu är jag hundvakt, och hundvakten ska ta sig ett bad och sedan glutta på tv och göra sig iordning. Men vi hörs sen va! ;D Pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0