Söndag

Fan, finns det nå träligare än söndagar eller? :/ Nej, inte direkt!

Men jani, det gårdagen blev inte som jag hade hoppats.. Men brukar det bli som det eller? Haha, jag är inte förvånad direkt. Men vadfan, thats life! Men sen kom jag hem, och la mig och sov. Skönt var det att få sova, men tror ni att jag får sova länge på morgonen eller? Nej, det är alltid folk som ska stimma och tala utanför mig! Morr.. Så min morgon började jätte bra.. Ehm inte direkt!

Men vad har jag för planer för idag då?
Jo, jag har nyss duschat så jag är lite fräsch.. Ska väl slöa en stund framför tvn, om det finns något bra på tvn, eller så får det bli en film. Sen ska jag pyssla om mig själv, göra mig fin och fixa massa till ikväll. Ikväll.. Då ni! ;) Är faktist lite nervös! :$
Men mitt störta mål för ikväll är faktist kl 19.00 på kanal 5 då Gossip Girl börjar! Säsong 3! Fatta om jag har längtat eller, eehm jo! Så ingenting kan stoppa mig från 5an ikväll! Inte ens du :D Mohahaha

Nej, nu är det dags att börja fixa lite.
Vi får se om vi hörs sen! (: Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0