Söndag

Godmorgon.
Gårdagagen blev lyckad, hade så jävla kul! Tjejkväll, det måste göras om fler gånger. Skoj Skoj Skoj!

Men det blev några bilder, roliga bilder också såklart. Jag är född som paparazzi (eller hur de stavas!) tror jag, eftersom jag är så kung på att ta kort. Så det finns bilder återigen på facebook och bilddagboken. Men jag kan ta några snygga här ;b Enjoy!

            
 

Men vad händer idag då?
Jag vet inte riktigt, känner mig inte så jätte glad idag. Vet inte varför.. Kan det vara för att jag saknar vissa saker, och en viss person. Men vad gör man? Ingenting kan jag göra, bara återstå och se om X kommer tillbaka och säger att det kommer funka igen. Jag saknar verkligen dig, det gör jag! Du anar inte hur mycket som har hänt nu under denna tid som varit. Hoppas jag kan få dig att inse, så snart som möjligt. 
 Men annars idag tror jag att jag ska iväg på kalas idag, en yttligare kusin fyller år. Fast hon fyller 17 år, och är lite äldre. Kusin Anna, grattis på dig unge. Sen kl 19.00 så måste jag vara hemma igen, jag bara måste. För då är det GG (Gossip Girl) på tvn! Och det är ett måste, för bättre program finns faktist inte. Om jag kollar på det själv, eller med någon märks. Men jag ska se det iallafall! Men nu ska jag väl ställa om klockan till vintertid, så jag inte blir helt vimsig och sedan blir det tv titt tills vi ska iväg på kalas. Jag skriver väl sen, och ser om det har hänt nå roligt. Alla andra utom jag kan ha en bra dag iallafall, för jag är inte speciellt glad just nu. Så tjollahopp vettja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va äclkiga !!!!!!!!

2009-10-25 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0