Söndag

Nu bär det av till Örebro för att en ska köpa min telefon. Han ska köpa den sa han, så visst. Jag tackar inte nej till det, så jag får ta bilen in till Örebro. Fick låna pappas bil. Tack pappa, du är bäst! Så nu ska vi åka nya v70in (: I örebro så ska jag leta efter lite underkläder, samt nya jeans. Jeans behöver jag, det var faktist längesen jag köpte. Har rensat garderoben och det behövs nya.. Så.... "Mamma.. jag älskar dig, får jag pengar?" ;b Det blir att köra den repliken idag. Tror ni jag lyckas då? Hahaha.. Sen andra målet för dagen är att äta på Kina-restaurang.. Fatta vad gott! Nu hoppas jag att ni är bra avis.. För det bara kurrar i magen på mig.

Men nu är det dags att fixa det sista, äta frulle och sedan dra sig iväg i pappas bil ;b
Ha en bra dag, så hörs vi sen! Puss va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0