Tisdag

Hejdär.
Sitter nu hemma på lunch och är proppmätt! Usch säger jag, att man kan äta så mycket, hahaha.. Men jag vet inte vad mer jag behöver säga riktigt ;b Kanske lite om vad jag ska göra idag, eller iallafall vad jag har för planer?
Jo mina planer lyder följande;
1. Städa och tvätta min bil (som en viss person skulle göra, men ej gjort)
2. Tvätta kläder
3. Städa rummet
4. Byta sängkläder? (om jag hittar nå passande)
5. sist men inte minst äta mammas cocopops-tårta.
Mamma har gjort en till mig seddu, till mig och bror. Eller det är Amanda som ska ha 2 tårtor, fast sen frågade jag om hon kunde göra iordning en åt mig. Det kunde hon, en liten dådå! Gött det ska bli.. Längtar redan, hahaha.. Och imorgon får jag äntligen lämna in min telefon på lagning, och hoppas att få en bra som "Lånetelefon".. Nej, nu ska jag nog leka lite med Rambo innan det är dags att jobba igen.



Du bara försvinner från mig, vart tar du vägen? Varför håller du på såhär? Du vet att jag saknar dig, du anar inte vad som har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0