Tisdag

Morgonen har börjat med att dra till Karlstad med mamma och Rambo. Patrik älskling blev aldrig med. Så han får minsan beställa present till mig idag istället. Både 2 års present och födelsedags present har han sagt. Jag tackar inte nej till presenter. Vem fan gör det egentligen? :p

Men resterande av dagen så kommer jag jobba, och efter jobbet så kommer jag vara här hemma och hålla på bland annat i mitt rum, och hjälpa mamma och baka massa tills imorgon. Baka är kul, min specialitet! Sen när klockan närmar sig 22.00 så får vi se om sover hos Patrik eller om jag sover här. Ska tala med han sen, om Patrik firar mig imorgon bitti eller hur han nu ska göra och hur han har tänkt sig. Men vi får väl se.. Dagens planer är iallafall baka, och småstäda! Låter kul va?

Nu ska jag se om pappa är klar för att åka ner till jobbet igen. Så jag får lite saker gjorda!
Ha en bra dag. Shaoooo!


Imorgon, Imorgon, Imorgon, Imorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0