Torsdag

Och det är dagen före Fredag, och fredag betyder typ helg. Idag är det en sån dag som jag känner att jag inte har lust med någonting! Vill bara ta det lugnt, ska nog fixa fram en bra film.

Men jag har väl inte speciellt mycket mer att säga för tillfället. Bara att jag längtar till imorgon när bilen "blir fixad" och när jag och min prins ska dra till Örebro. Jag ska leta ut något jävligt bra och fint som han kan köpa som födelsedagspresent. Och sen längtar jag tills jag får åka ut och "stajla" lite! Oh yeah!


Nej, back to reality.
Goodbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0