Torsdag

Hejhejhejhejhej. Jag är ovanligt glad idag, kan det bero på en viss sak? Jaaa, jag tror det. Det pirrar i hela min kropp när jag tänker på det. Puss på dig P! <3

Men idag så har jag lite planer faktist.. Ska försöka få hit Patricia så jag kan få mitt solkort, för jag ska sola hade jag tänkt. Sen efter det så ska jag hem och få bort min icke blonda hårfärg så jag får blondt i hela mitt hår. Hoppas det funkar bara, annars blir jag fan ledsen. Sen får vi se vart jag ska, om jag väntar hemma eller om jag åker till P. Beror på när han kommer hem, han har mycket att göra nu ett tag sa han. Okej, visst :) Men nu ska jag nog se till så Daniel gör klart maten!

Tjobre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0