Torsdag

Hejsan.
Sitter nyvaken hos Patrik, ska väl snart bege mig ner till bilen för att skrapa bilrutan.. Yeey, kylan is here! Och apropå kyla.. Om 6 dagar fyller jag år, kul va. 19 år vadfan. Ingenting att fylla som sagt, men ändå presenter ;b

Dagen har börjat sådär, fick reda på någonting som inte gjorde mig glad. Vad är det för stil va? Trött jag blir! Sen hoppas jag att dagen blir bättre, orka vara förbannad. Eller orka och orka, har man anledningar så har man. Nej, nu ska jag få mig lugn...

Genom att fråga vem han har "**** ** ****" och varför han inte gör det åt mig.. Sen blir det jobbet. Ha en bra dag.




Suck... Du skulle ju bättra dig... DU skulle de.


Kommentarer
Postat av: Sofia Hjalmarsson

vad har hänt?

2009-10-01 @ 11:41:00
URL: http://sophiapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0