Usch, måndag

Jani, denna måndag har gott oerhört fort kan man säga. Eller, arbetsdagen iallafall.
Jag sitter nu hemma, och ska snart da mig långt ut i skogen och bara uggla! Tänka på allt, och tänka på vad som har sagt idag.. Känns som om det vara har varit negativa saker, men jag ska inte ge upp. Jag ska försöka mer.. Jag ska vara stark! 
Men jag drar dit ut med eller utan sällskap, tror det blir sällskap!(?). Så sen så funderar jag starkt på om det blir bastumys, eller om det blir något annat. Det spörs!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Blond igen?? ;) thihi <3

2009-10-20 @ 18:37:40
URL: http://vildvittranss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0