Fredag

Åh, skoja inte om du är efterlängtad. Fredag = Helg = Kul.. Jag gillar bara tanken att få säga att det är Fredag idag. Haha, inte så konstigt. Man får faktist sova på helgerna då ;b

Men självklart så vann Färjestad igår, är ni förvånade över det? Nej, bra det. För det är Färjestad man ska heja på. Ni andra kan ju försöka höja eran nivå till lite högre genom att heja på FBK istället för de andra lagen ;p haha, lustig jag är då ;b

Nu sitter jag här framför datorn, ska snart hämta min kamera som ligger i min bil och ta kort på min telefon som är till Salu. Har en som är intresserad av den, så bäst att höra av sig tillbaka. Så kanske man får lite pengar vid snabb affär.. :) Jag klagar inte.
Jo föresten, blir väldigt lite bilåka för min del. Bromsen ligger i hela tiden, så den låter som fan. Bra pinsamt! Så jag hoppas jag får låna mammas bil ikväll, BARA för ikväll och imorgon (A) så jag kan ha liiite kul och så iaf, åka ut och så. Men vi får se, ska ta ett snack med henne sen.
Sen så blir det nog fiket i ghn med Evelina för att hälsa på Vican (igen!). Om Eve hinner det vill säga, hon ska iväg vid 5 igen. Gympafjanten! (: Men efter jag har varit på fiket så blir det nog lägenheten ikväll/inatt. Träffa och umgås med min raring innan han börjar jobba. Jag gillar det! Sen så är mor och far borta inatt, de ska fiska och tar då med husvagnen. Så jag är hemma själv, på 2 ställen. Haha.. Men vi får väl se, P kanske kommer och håller mig sällskap. Hemma kväll med film och godsaker, det gillar jag massor :) Mumms!


Men nu ska jag hämta min jäääääävla kamera, så det blir gjort någon gång.
Ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0