Fredag

Åh, äntligen är det fredag och sista jobbardagen för denna vcka. Ska bli så himla skönt att få ta helg. Men det börjar med att jag och älskling (tror jag) ska hem till min mor och far och äta lite mat när vi slutar. Sen så åker vi hem till lägenheten för att fixa en hylla, och en tvbänk. Vi ska väl försöka skruva ihop den iallafall. Sen så blir det säkert matlagning och chill innan det är dags för parteey! Ska ta mig några cider iallafall, ska bli mumsigt. SKa också ladda min kamera för hela helgen, så dags att sätta den på laddning nu..

Men kvällen blir väl som alla redan ska göra. Alkohol, härligt umgänge (hoppas jag!) och massa tok-kul på marknaden. Mor och far åker bort hela helgen, så jag ska bo i lägenheten hela långa helgen. Få sova i en skön säng iallafall! ;b Så nu vet ni det iallafall.. Jag skriver mer sen när jag vet mer, för nu måste jag åka och jobba.

Pussva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0