Fredagkväll

Fin fredagskväll det blev.
Patricia skulle hem, får hon mådde inge bra så hon kommer inte alls. Carro fick annat för sig. Och Victoria är på andra äventyr hon, så det är bara kul för henne :) Och min älskade Patrik har åkt till jobbet, och ska tjäna lite cash. (Jag fyller år snart!) Så det är bra att han jobbar, fin present till mig! (: Tihihihihi.. Bara 12 dagar kvar, bara 12 dagar. Så mina nära och kära, ni vet ju vad ni ska göra ;b Presenter till mig! Nejdå, skojade bara.. Haha

Men som sagt, sitter här hemma själv i lägenheten.. Mor och far är och fiskar och har med sig husvagnen. Bror är hemma och är med sin flickvän antar jag, och ja. Haha, får klara mig själv ikväll :) Eller så får vi se vad kvällen har att erbjuda. Väntar redan på att min älskling ska komma hem, han kommer hem tidigt imorrn bitti :p Så då får jag kramas med han. Då kommer jag sova djupt och skönt! :D

Men nej, nu ska jag se vad grannen längst ner gör med min bruuud! Annars vänta på lite roligheter. Ha en bra kväll, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0