Godkvällens

Sitter nu i lägenheten och kollar på filmen "The forgotten" med Patrik. En helt okej film, så den borde ni se ni som inte har sett den.

Men jag har väl inte gjort något speciellt idag, legat framför tvn och mått sådär :p Varit ute och gått med Rambo, sedan gjorde jag rent åt Foppa. Tror Foppa blev glad, men jag tror Rambo blev ännu gladare när jag gick ut med han i det fina vädret. Vem blir inte glad av en promenad liksom? (: 
 Inatt ska jag krama Patrik massor och ännu mer, för igårnatt så fattade han ingenting. Inte ens att jag var tvungen att klä av han och bädda om han så han inte skulle sova med kläderna på liksom.. Och.. Nej ska inte säga mer! ;b Då blir nog Patrik lite sur ;b Så jag får krama honom inatt istället, och gosa lite med han. Det gillar jag massa! =)


Nu börjar filmen.. Skulle bara få ihop ett kort inlägg. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0