Gosh, trött jag är

Fan, att då upp 06.25 var inte så himla svårt. Undra hur trött jag kommer vara ikväll? Somna direkt jag lägger mig i soffan, eller på huvudkudden. Hahahaha..

Morgonen började med att alarmet på telefon gick, sedan blev det en långpromenad med Rambo (jaa, jag var duktig!). Sen gjorde mamma frukost åt mig i gengäld bara för att jag var ute med Ramgo, tyckte hon. Men jag har planer på att åka till statoil och handla mig redbull innan bilen dra iväg till Karlskoga, och sedan ta min frukost på mcdonkan. Snabbt och enkelt, samt billigt och gott. Det var väl bra va?
 Efter Karlskoga så blir det hem igen, och jobba i några timmar. Men får iallafall sluta tidigt, och det är bra. Då hinner jag med lite saker, som jag har att göra. Då vet ni det.

Vi hörs senare.
Ha en bra dag.



Åååh, bara 27 dagar kvar! Längtar så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0