Greeeat!

Har slutat för dagen. Och jag överlevde faktist den "jätte" långa och sega vägen till Karlskoga (jag var svintrött!) fast ögonen stod i kors. Blev en redbull och en Burn som fick mina ögon att försöka se rakt iallafall. (Nu låter det som om jag vore kanon, när jag körde. Men så var inte fallet, jag var bara svintrött!)

Men snart ska jag på ett värmande uppdrag tänkte jag, sedan vet jag inte riktigt vad som händer. E frågade ut mig nyss om vad som hände, tar nog en sväng med henne efter det.
Sen mot kvällen så blir det nog matlagning och lite chill innan hjärtat ska börja jobba. Sen får vi se om jag sover där, eller om jag åker hem till mor och far och sover. Det märks.. Jobb imorgon med iallafall, jippie! Fast imorgon slutar jag vid lunch, för att kl 13.00 har jag en tid hos Anlida! Ansiktbehandling/ansiktmassage, vanlig massage och fina oljer på det. Skoja inte om jag bara vill få massa massage redan nu. Min eftermiddag imorgon kommer nog vara gudomlig, mer än det kanske. Le och vara glad, extra glad kommer jag också vara antar jag!

Nej, nu ska jag leta efter mitt kort som är bra att ha när jag ska på "värmande uppdrag".. Sedan drar jag iväg, vu hörs ikväll gott folk. Auf Wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0