Guten Morgen

Har nyligen gått upp ur sängen, är som sagt ledig idag för att jag ska till sjukstugan och de ska skära i min arm. Låter lite hemskt, jag vet. Men det är väl det dom ska göra? Har legat och tänkt hela natten på vad de ska göra, så jag börjar bli grymt nervös för det. Tänk om jag kommer känna av det fast jag har bedövande salva på(?). Tänk om det gör svinont och jag kommer börja gråta? Blöder det mycket? Sådana frågor ställde jag mig själv, så nu har jag självklart skrämt upp mig själv. Låter bra va? Haha. Den häftiga och coola Sara, är lite rädd för en kniv. Men vadå, skulle inte ni vara rädd om ni tänkte så?

Men efter jag har varit där så har jag planer på att åka hem till mor och far, plocka ihop lite i mitt rum och så. Börjar se lite stökigt ut, så det måste städas. När jag har gjort det så tänkte jag dra till lägenheten och plocka lite där och göra fint. Då kanske älskling blir glad, hoppas det. Kommer nog diska också, men det hoppas jag han har gjort. För det var/är hans tur. Annars får jag offra mig, den snälla flickvännen och ställa upp och självklart göra det åt han. Som jag gör med allt annat.. Men vadfan, är man kär så är man.
  Sen ikväll, så märks det vad som händer. Vart jag sover, vem jag är med, vad jag gör, vad som händer och vart det blir av (om det blir något). För det får bli något spontant helt enkelt, kul med spontana saker ibland. Livet är fullt med överaskningar, inte sant?


Nej, nu ska jag duscha och sedan försöka hitta på kläder att ha på mig idag. För sen är det dags att dra till farbror vit. Nu vet ni det, så ha en jättebra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0