Hej Tisdag

Har precis kommit ut ur duschen, och ska väl ta på mig lite kläder hade jag tänkt. Är bortbjuden på lite fika hos sötaste Anna. Så hon tycker jag är seg, så jag ska väl skynda mig lite grann antar jag. Hihihi

Så min dag kommer väl lyda följande; Först fika hemma hos AnnaPanna, sedan så blir det hem antar jag :) Skönt att få vara hemma hos mor och far ibland, eller det är BRA skönt att få vara hemma hos mammsen och pappsen! Sen efter jag har varit här (är hos dom nu), så blir det väl kanske lägenheten med älskling igen eller något antar jag. Hoppas på att vi kan kolla på Idol! Det är ju så kul! ;b Sen är det säkert massa bra på tvn ikväll.. Har för mig att tisdagar brukar vara en såndär tv dag(?). Får se om jag bli kvar där inatt, eller om jag åker tillbaka hit. Känner för stor saknad för Rambo nu förtiden. Jag är nog lite små förälskad i han! ;b *schh, lite hemligt!* Kanske därför jag vill vara här så mycket? hahaha.. Men nejdå, sen när jag ska flytta på riktigt så kommer det nog gå bättre tror jag. Då måste jag tänka på mig själv, än mammas hund liksom. Får väl skaffa mig en egen? Haha, då kanske Rambo kommer hata mig och blir svartis? ;b haha, det var just så som jag inte skulle tänka! (: Men men.. Det märks framöver! :)


Nu ska jag skynda mig så inte Anna blir sur för att jag är så seg, sedan ringa och prata med älskling om hur kvällen blir och vad som händer. Och självklart hur det blir med mat ikväll. Börjar redan bli hungrug.. Kanske pizza ikväll? Det spöööööööööörs.. Ni får ha det massa bra! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0