Hejsan, eller Goddag

Ni får välja själv, beror på vilken tid på dygnet man går upp. OBS! Långt inlägg.

Men kan berätta om igår då.
Vi drog till Örebro för att se på filmen "The Ugly Truth" och vi firade 2 år igår. Filmen var skitbra, så den måste ni se. Jag skrattade nästan hela filmen. Patrik tyckte den var sådär, det var ju trots allt en tjejfilm. Men det var faktist han som föreslog just den filmen, hade han hoppats på något speciellt eller? Haha.. Men sen efter filmen drog vi till bilen, sen åt vi mat. Kan ni gissa vart det blev? Det blev stället som jag verkligen inte hade hoppats på. Jo... Donken! Men tog lite käk, och sedan bar vi iväg hemmåt. När vi kommer hem så fick han sin present.. Han fick en bild på han och mig, en stor tavla. Såhär ser tavlan ut;

 
Tog kort på tavlan, en med svartvit och en med vanlig färg. Orginalet är färg.. Jag tyckte det var jätte fint. Jag har faktist bestämt vart den ska sitta! ;b  Ovanför sääääängen!

Han kom och pussade mig och tackade mig för presenten. Han verkade glad iallafall, så hoppas han menade det när han tackade och kramade mig! :) Men han sa att han inte hade köpt någon till mig för jag hade inte valt ut något. Men det är väl inte lika kul att välja ut något? Då blir det ingen överaskning längre.. Det är väl det som är meningen? Eller? Men jag vågade inte berätta först vad jag ville få/önska mig i present. Så när jag väl hade samlat mod till det, så självklart hade karln somnat. Så jag skrev en lapp på köksbordet och berättade vad jag ville. Han han skrev ett svar tillbaka när han skulle åka iväg 0600 imorse.. Till svar lät det som om det inte vore så dålig/negativ grej, så han skulle tänka på saken antar jag :) Blir så glad, tänk om jag får det.. Gosh, skulle släppa en glädjetår! (Om ni är jätte nyfikna på vad det är, så kan ni faktist fråga. Säger inte direkt här vad det är!) Så, vi får se vad hans svar blir. Så när jag vet svaret, så kommer jag berätta här vad det var för något. Så, nu vet ni hur gårdagen var. Hur var eran fredag?

Men vad händer/har hänt idag då?
Jo, skickade sms och ringde Carro vid halv 10 tiden och frågade om hon skulle med och äta frukost på fiket i Ghn. Det gjorde hon också, fast med lite trötta miner. Hon är inte direkt van att gå upp så tidigt på en lördagsmorgon. Men någon gång får bli den första på länge, eller hur C? ;) Hahaha.. Sötnosa. Men sen efter fiket blev det hem, och jag hittade en bra film på tvn. "En prinsessas dagbok 2", den är också bra faktist. Och nu sitter jag vid datorn och har kollat genom det vanliga.. Facebook, Bilddagoken, kollat andra bloggar, aftonbladet mm. Och nu har jag funderingar på vad som händer idag/kväll. Kanske ska ta mig en promenad snart med Rambo Och Zorro medans det är fint väder. Sen senare då? Patrik jobbar dubbelt.. Natt och sen direkt förmiddag.. Och nu på dagen är han i Laxå och kör folkrace. Så han kommer inte hem förens ikväll, strax innan han ska jobba. Så folket, vad händer ikväll? Några planer, eller funderingar på vad som kommer att hända? Tell me!


Men nu ska jag ta mig i akt att ta promenaden om jag ska det medans solen skiner och det är lite varmare ute. Kan berätta mer senare hur kvällen blir och vem den spenderas med när jag själv vet hur det blir. Så ha en bra dag!
Jo föresten, massa plus i kanten för de som orkade läsa detta! :)


Kommentarer
Postat av: carruuu

JAG ORKA JAG ORKA!

- åh nått jag orkade göra iaf ;p hahah!

2009-09-19 @ 15:05:16
URL: http://carrrrru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag orkade hahaha!

2009-09-19 @ 16:57:10
URL: http://majijaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0