Just nu känns allt så bra

Jag sitter nu hemma hos min mor och far och försöker samtidigt se på en bra filmpå 5an. Har sett den många gånger förr, men den är ju så himla bra så den går ju att se igen. Sitter på min gamla bärbara dator. Ska rensa lite skit från denna, sen så ska jag sälja den eller ge bort den till någon som vill ha. Får vi se hur det blir.

Haha, men jo.. Jag åkte till lägenheten och skulle se på Idol, men när Patrik kommer hem så säger han att han ska ha tvn. Han fick väl som han ville, så jag drog hem till mamma och pappa och fick en tv av dom. Eller låååååna, så jag fick se mina program (: Så, nu är jag lite nöjd iallafall. Bättre kan det bli, och det väntas och se ;b

Men nu ska jag börja rensa min dator lite, sedan lägga mig i sängen för att läsa min tidning som har kommitidag också. Sedan mysa lite med Rambo.. Saknat han lite, man smälter ju bara genom att titta på han. Nu låter jag som en såndära barnunge igen.. Haha, Godnatt alla goa och glada! För jag är superglad, det borde ni med vara.


Vad kan jag säga? Jag är mer än glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0