Lördag

SÅDÄRJA.
Nu har man vaknat upp ur sängen och är svintrött, undra vad det kan bero på.. Inte en aning, hahaha.. Men igår fick jag frågan att vara chaffis, att hämta några i Örebro. Men nej, inte med min bil. Den låter som bara fanskapet själv. Om man åker långt och den fortfarande låter så kan bilen stanna. Och för det andra så hade jag ingen lust vid 1 på natten typ. Det skulle man ha tänkt på innan man åkte iväg, annars blev det såhär. Men tur att ni hittade någon iallafall.

Men när jag slog på telefonen imorse, så fick jag ett sms av A som frågade om jag ville ha ett nystädat rum. Haha, någon som gillar att städa märker jag. Så jag sa att hon behövde inte för att vadfan.. Jag är 19 (snart!!!!) och klarar faktist av att städa själv. Men jag sa att hon fick hjälpa mig om hon ville de. :) Sen hoppas jag att mor och far kommer, för att träffa dom lite. Och Rambo självklart. Jag fick ett mms av pappa på Rambo.. :p Men innan det är dags att åka hem till huset så ska jag nog äta frukost och vänta på att min älskling vaknar. Träffa han lite och så, det gillar jag. Eller jag har väl träffat han halva natten, men nu menar jag at umgås, prata, vara social mm. :p Så älskling, vakna!


Men idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske min sötnosa kommer ikväll, får se. Hoppas på det! Annars så blir det väl umgås med min goding innan han börjar jobba igen. Igår var jätte mys, hoppas på samma sak idag igen (: Fast vi får väl se vad dagen har ett erbjuda innan det är kväll. Så, ha en bra dag! :) (Ja, inte några andra dådå.. Men ni andra! :) Pusssssss!



Jag skrattar idag ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0