Lördag

Hejdär.
Ska väl börja med att säga att bilderna från igår ligger nu på facebook. Ni som är intresserade kan ju gå in på min facebook och kolla. Bra snygga bilder! :)

Men idag så har det väl inte hänt så värst mycket. Jag och älskling vaknade, åt frukost.. Sedan gick vi på marken en sväng. Sen drog vi hem och fixade tvbordet, så nu ser det iallafall hyfsat ut här. Sen blev det en trip hem till mig för att jag ska hämta kläder som jag skulle ha på mig ikväll. Men jag sitter nu klar, har gjort det ganska länge. Så jag är reeeedo!
Det blir hem till belindas mammas hus istället.. :) Närmare att gå då, om man skulle behöva påfyllning! Så jag hoppas denna kväll blir lika härlig som igår! Patricia, detta måste vi göra om fler gånger.

Nej, nu ska jag "finslipa" lite på mig så jag blir nöjd någon gång.

Såhär ser jag ut för tillfället!

Haha, ha en bra kväll! :) Ni vet vart ni får ag på mig om det skulle vara något. Puss va! =)



Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >>whip it!

Hej!



Tittar in och önskar dig en trevlig söndag :)

2009-09-13 @ 13:08:22
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: Patricia

dduuuu det måste vi verkligen! Älskling<3

2009-09-18 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0