Lördagskväll

Och den kommer spenderas med Patricia, kommer bli massa mysigt tror jag. Vi ska vara hemma i lägenheten och softa. Men min Patrik kanske skulle äta pizza med oss, om han hinner hem i tid. Men vi får se, vi ska iallafall mysa där, sen kommer vi väl dra oss utåt. Alltså jag och Patricia. Min Patrik jobbar ju natt och förmiddag. Stackarn, hur fan orkar han allt? Äsch, hans liv! (: Han sköter det själv, så sköter jag mitt. Och sen i slutändan så kommer vi sköta om varandras i allafall ;b

Men vi ska strax äta pizza, så jag ska väl göra mig klar och hämta henne i knuthöjden. Sen får vi ni höra av er om ni har några andra planer, eller om vi vill leka med oss. Ha en bra kväll. Pussaaaa


love love love.



Kommentarer
Postat av: patricia

Tack för en undebar kväll.!! :) jag har nog inte skrattat så mycket på länge! Pusss på dig älskling!<3

2009-09-20 @ 19:25:23
URL: http://patricianormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0