Måndag

Och jag är ledig, så himla skönt. Skulle vara mer än skönt att vara leeeeeedig lite mer faktist. Är så trött nu för tiden.. :/ Men vadfan. Nu imorse gick jag upp tidigt.. Patrik ligger och sover än så gott i sängen, så jag tänkte överaska honom med en god frukost. Så jag ska gå ner till Ica och handla ;b Eller så tar jag bilen? Vad går fortast?

Men idag har jag väl inga speciella planer, ska hem till mamma och pappa och städa mitt rum och så. Ska bli mysigt, kanske blir att städa här också? A, vi får väl se vad som hinns med.

Nej, nu hör jag Patrik röra på sig i sängkammaren.. Bäst att skynda sg till Ica och handla nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0