My outfit

   
Här är mitt utseende upptill. Söta Carolin har fixat det på mig, hon borde få en guldstjärna. Hon cyklade hem till mig för att fixa min frisyr, och nu så cyklar hon hem. DuUktig du är Carro, och tack min söta tösa!

Och ni ser ju vilken klänning jag har på mig. Sen ska jag har ett par svarta tights, och mina klackskor på mig. Självklart ska jag ha min skinn-jacka till. Så jag kommer väl se ganska snygg ut! ;b  Sen vet jag inte om jag ska ha på mig några smycken eller inte, det märks. Halsbandet jag fick av Patrik kanske? Tror det ligger i lägenheten, Patrik får ta med det sen när han kommer. Men just ja, fick en faktura hem om presenten till Patrik. Och den ligger nu på ICA, ska hämta den innan jag ställer bilen vid lägenheten. Hoppas den är fin bara, hoppas hoppas hoppas.

Nej, nu ska jag fördriva tiden genom att kolla på några IDOL avsnitt som jag har missat 2 dagar på rad nu. Sen drar jag. Vi får höras imorgon om vi inte hörs något mer ikväll. För ni vet ju vad jag gör ikväll! ;) Ha en bra dag/kväll. Massa kraaaaamar



Kommentarer
Postat av: carruuu

äsh, va säger man? hm. typ jag älskar att leka med hår:D och evalenas cykel äger ju :p hahaha! gottit :)) oj :O jag älskar dig också btw ;p

2009-09-18 @ 15:49:33
URL: http://carrrrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0