Nästan som planerat

Gick nästan som planerat idag. Men jobb och kalasble det som jag sa. Resten blev som det blev.

Kom hem, åkte till Ica och handlade godis.. Hämtade sedan upp Vic, för att se på film med R. Det var väldigt kul att se på skräckfilm med Vic, för hon babblar hela jävla tiden eftersom hon är så rädd. Skrattade åt hela filmen och henne istället. Vi kollade på Emily Rose, en verklighetsbaserad skräckfilm. Hade redan sett den, men mindes den inte så det gick bra ändå.

Men jag hoppas på att få söta sms idag också, det fick jag tamejfan. Blev glad, men det jag hade hoppats på blev inge. Så jag sket i att fråga, och struntade i att bry mig för mycket. Så det slutade bra iallafall. Men nu är jag hemma hos mor och far, skulle bara kika runt här på internet och se om jag hittar något spännande eller nytt att läsa om. Kanske lite hur folk är egentligen? Haha, bra irriterade och bra skoj på ett sätt. Så  jag ska väl avsluta inlägget och fortsätta med det jag påbörjade så jag kan få ett slut på det någongång. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0