Onsdag

Bara några dagar kvar av veckan, så snart är det helg och man får vila och sova länge. Längtar redan om jag ska vara ärlig. Fast ska en sväng till Karlskoga imorgon eller på fredag.. Äntligen!

Men jag ska väl jobba strax, sen efter jobbet vet jag inte vad som händer riktigt. Har frågat lite, men ej fått svar.. Väntar på svar från X, för att se vad den säger och så. Men den sover säkert, som vanligt ;b Det spörs helt enkelt. Om inte så får det bli en hemmakväll, bara sitta hemma och unna sig. Dagen är säkert fullt med överaskningar, eller vad tror ni? Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Men jag har faktist väntat bra längre redan ;/


Just ja, idag är det faktist bara 2 veckor kvar till min födelsedag. Inte så mycket att fylla 19 år men, men man blir ju ett år äldre så varför inte fira den med? Hahaha.. 2 veckor kvar hörrni, skriv in det i eran almenacka.
Men, ska börja göra mig iordning för jobbet. Vi hörs sen, Pussssssssss!
 

 
Hard work, work!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0