Söndag

Hejdär.
Måste erkänna att jag är inte så jätte pigg idag, blev ju dricka igår med. Fast jag drack mer i fredags och blev inte alls bakis igår, men när jag drack mindre igår och blev lite bakis idag.. Hur kommer det sig? Är jag någon slags tvärtom människa eller? Det är skumt.

Men iallafall.. Gårdagen blev lyckad! :) Trodde inte det skulle bli så bra som jag trodde, det blev bättre till och med! Så hela min helg, var lyckad. Inte ofta det händer inte, men fyfan så underbart det känns. Och att man har lite ont i huvet och är trött idag, får man leva med. Det är sånt som hör till när man har haft roligt. Bra kul var det när min älskling drog sig.. Haha! Jag släppte taget om han (för han vinglade) och vips, så låg han ner på gräsmattan! Men älskling, du är söt ändå :) Så, tack alla igår för en sådan fin kväll. Och tack alla för att hela helgen har varit lyckad! Tack! <3

Men jag kan säga nu också att bilderna från gårdagen ligger på bilddagboken (sooetnos), och facebok (där skriver ni in mitt för och efternamn bara på "sök"). Kan lägga ut några av mina favorit bilder här på bloggen. Hoppas ni gillar dom.


Jag och min snygga outfit.


Jag och älskling innan i drog ut.


Erik och Belinda


Belinda och Erik.. Erik är lite sugen


Jag och älskling, är kvällens DJs.


Patrik och Daniel


Jonte och Vican


Coolstumpan Carolin! (:


Jag och sötPatricia! <3


Det var lite från mig, finns mer bilder på facebok och bilddagboken som jag skrev förut. Nu ska jag lägga mig framför tvn och dricka min coca cola och äta upp min chipspåse, samtigt försöka vila upp mig och gosa lite med Rambo. Senare blir det antagligen gå till lägenheten för att umgås lite mys med min goding ikväll. Ska nog bli härligt antar jag. Nej nu ska jag vara tyst och få ett slut på detta inlägg.

Ha en bra dag, så hörs vi senare. Och krya på er, ni andra som är bakfulla idag! ;)
Puss och kram.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0