Sova själv

Hej där.
När jag kommer hem till lägenheten så ser jag att min goding har handlat en massa bra grejer. Det var en hylla (kommer bli en hylla, ligger i kartonger), en annan sorts hylla som ska vara ovanför köksbordet, ramar och sen en tvättmaskin. Trodde inte mina ögon att det skulle hända saker här, men titt på fan. Det börjar likna något, eller det kommer börja likna något menade jag! Kommer säkert bli fint, litar på att han har bra smak så båda tycker om det ;b Så, det blir väl att hjälpa han imorgon när jag har tid! (: Ska också vara hudvakt imorgon, sen tror jag E skulle komma också..(?) Morgondagens händelser är; jobb, anlida och hundvakt.


Men nu ska jag väl försöka se på tvn lite innan det är dags att sova, ska upp imorgon. Har inte bestämt mig om vilken tid det blir än. Kanske blir tidigt, kanske blir sent. Ingen som vet, inte ens jag än. Så tvn, och min cola är det som är dags. Sedan sova ensam.. Älskling jobbar natt, så han kommer hem imorrn bitti .. Hoppas han inte väcker mig för tidigt bara! Men om han lyckas vara tyst så han inte väcker mig så kommer han få en fin surprise.

Nu blir det tvn iallafall, godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0