Filipstad

Som sagt va jag ju på en bilbesiktning idag, och självklart ska jag på ombesiktning! Inte förvånad. Styrleden glappar, jihuuuuu.. Men tur att jag har en pappa som fixar fram det åt mig. Min pappa är bäst!

Men annars blev det lite kalas hos morsan&farsan eftersom mammsen fyller år idag. Sen tog jag och Putte en liten trip runt i det fina vädret. Nu sitter vi hemma, och han glor på hockey-SM medans jag satte mig här en stund. Ska nog ta en kort glidartur med Emlan, hoppas bara inte solen hinner gå ner.. Sen blir det hem och se på tvn och ta hand om min lilla "sjukling" (han tror att han börjar bli sjuk, inte så pigg inte). Godkväll (:



Kommentarer
Postat av: Emelie Saxin

haha visst kan man kalla det glidartur, skog gägga och snö. jiiiha :)

2010-04-15 @ 22:48:56
URL: http://emeliesaxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0