Fredag, 16 April...

Min dag fick börja med att gå upp, sätta mig här id datorn för att sedan tala lite om kvällen. Sen blev det frukost på fiket med Jessie! Efter frukosten så blev det en pratstund med TH ett tag, och nu är jag här igen.
Men resterande utav denna dag kommer att se ut såhär;
1. Matlagning till mig och karln. Det blir kyckling, ris och currysås.
2. Fixa fram kläder, och försöka bestämma sig på vad man ska ha på sig..
3. Duscha, och sedan börjar tillfixningen av hela "glitter&glamour" temat.
4. Åka hem till mor&far, för att börja med grillningen. Mycket god mat och sällskap!
5. Bli mätt, och sedan bege sig bortåt sävsjön.
6. Festen kan börja!!!!

Hur blir eran dag/kväll?
Men jag vet inte hur mycket mer jag kommer blogga och så, vi får väl se. Annars så kommer jag nog ha ganska mycket att göra. Annars försöker jag slänga ihop ett inlägg, kanske en bild också om hur kvällens outfit är. Eftersom det är glitter&glamour-tema ikväll så självklart kommer kameran med. Peace out!



PS. Jag har bilder från förra helgen inlagda på datorn. Och dom kommer läggas ut på Facebook inom kort.. Jag ska bara ha orken att fixa till dom lite och sedan tagga folket på FB. Det kommer, snaaaaaaart!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kan jag göra :D men lär hitta något först :P

Det är fan som att hitta en nål i en höstack!! :D

2010-04-16 @ 17:18:07
URL: http://lindahaugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0