Godmorgon

Redan Lördag... Fyfan.
Men gårdagen blev lyckad iallafall, jag hade bra kul. Men som vanligt ska det vara några som ska småtjafsa hela tiden och då blir man på spänd. Men helt ärligt så hade jag skitkul, och det är inte ofta jag har det. Jag är lite kräsen av mig när det gäller sånt! :o Men det blev hemgång vid halv 3 tiden, men herregud vilket jävla bök det blir när man ska åka hem... Att inte folk lär sig. Innan skjutsen kom igårkväll så fick jag tanken "vad fan skulle jag hit ut och göra?". Det värsta med att ha fester långt ute i skogen, är att man måste alltid ha skjuts... Fan för en del människor säger jag bara, fan! Varför krångla mer?


Idag: Då va det på tal om igår att det skulle bli frukost på fiket. Men de jag skulle äta med är inte direkt vakna. Så jag får väl antingen väcka dom, eller åka dit själv. Vi får väl se... Sen vid 14.00 så ska jag fixa iordning lite käk till min goding för då slutar han jobbet. Sen annars så blir det bara en chill dag, ska nog dra mig till Björnvägen för att va sociala mot dom. Blev inte så mycket igår.. Blev bara underbart god mat! Och älskling jobbar extra inatt, så jag blir ensam inatt :/ inte bra, inte bra. Men jag antar väl att kvälls-planeringen hinner ändra sig. Det brukar den alltid göra. Men nu ska jag väcka lite folk, för jag börjar bli jävligt hungrig!



OBS! Bilderna från igår finns nu på facebook. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0